22/9/15

Melodías de emocións: Tiburón

Este curso, dentro da clase de Valores Sociais e Cívicos, imos realizar un proxecto unificando esta asignatura co proxecto interdisciplinar do cole dedicado á Música.
A este proxecto lle puxemos o nome de Melodías de Emocións.
Trátase da presentación dunha serie de temas musicais, de diversos tipos e estilos, e analizar que emocións nos provocan.
O primeiro tema proposto é o tema principal da banda sonora da película Tiburón.


Este tema é unha melodía que nos produce terror. Interpretada por chelos, contrabaixos, trombóns e unha tuba, prodúcenos unha gran inquietude e angustia. Describe moi detalladamente o ataque do tiburón: soa forte e alto cando se produce o ataque e suave e lenta cando o tiburón está acechando. Sempre insistente e amenazante.

Que sentimos ao escoitar a música?

Eu sentín como un pouco de presión primeiro, despois sentín un pouco de angustia e logo pois que se acerca a comer. o único que sei é que a música deume susto e despois sorpresa. Andrea

Sorpresa. Ari

Sentín moito medo, angustia e misterio. Sabela

Eu sentín un pouco de medo, porque podes estar nadando todo tranquilo e, de repente, como se te desen un susto. Xian

Non sentín tanto medo, pero estiven nervioso. Carlos

Eu sentín medo, tamén angustia, misterio, e nunha parte alegría. Nicolás

Eu sentín como que algo me estaba perseguindo, como angustia e medo á vez. Eloi V.


No hay comentarios:

Publicar un comentario